GreenMobility Landgreven 3, 4. sal, 1301 København K

GreenMobility





449 Anmeldelser
  • søndagÅben 24 timer
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdagÅben 24 timer




GreenMobility Landgreven 3, 4. sal, 1301 København K




Om virksomheden

GreenMobility: Lej en elbil tæt på dig med et enkelt swipe i appen | Find en af vores mange billige elbiler i nærheden af dig. Ingen papirarbejde og besvær: book, åben bilen med appen og kør.

Kontakter

Ring til os
+4570778888
Landgreven 3, 4. sal, 1301 København K

Åbningstider

  • søndagÅben 24 timer
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdagÅben 24 timer

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Frederik Juul Olesen
08.02.2024
GreenMobility
Green Mobility er min yndlings-delebilstjeneste. Dette skyldes, at det både er den billigste og mest velfungerende delebilstjeneste på markedet. Jeg har aldrig haft problemer med deres app, og der er ofte en bil i nærheden
Jonas Krarup
24.01.2024
GreenMobility
Virkelig nice koncept, lækre biler. Håber at kunne sælge min egen bil en dag og udelukkende anvende GM. Det kræver dog yderligere udvidelse af København- zonen.
David Lund Nordborg
10.01.2024
GreenMobility
Professionel og god virksomhed. Dejligt med 24/7 support!Bilerne er af og til beskidte, men det er primært privatkunders skyld, som jeg håber GreenMobility tager til efterretning igennem anmeldelser i appen.
Daniel Fischermann
05.01.2024
GreenMobility
En rigtig god service, som vi benytter ofte. Det er godt, at zonen er blevet større. Nemt at få fat på firmaet, når det har været nødvendigt. God service.Særligt til ferien, kunne det være rart med større modeller også.Appen og prismodellerne er blevet meget bedre, siden de begyndte, men der er stadig lidt børnesygdomme, fx.:med det store abonnement og den store min. pakke tilkøbt er en 3-timers pakke dyrere end 3 timer betalt ud fra min. prisen.Når man har købt en pakke med fx 10 timer og har brugt timener, så forsvinder alle ens tilkøbte minutter (prepaid minutes) i et stykke tid fra appen.Man betaler for at anmelde andre brugeres skader i form at den tid man bruger på at anmelde skader (mærkeligt), og ens reserverede tid kan løbe ud midt i en anmeldelse af en anden persons skade.Man betaler også for at afkoble opladerkabler mv. i form af tid.Et filter, så man kunne søge efter biler med min x km i rækkevidde tilbage ville være en stor hjælp.Hvis man ikke køber en pakke, betaler man automatisk for en hel dagspakken når turen har været gang i nogle timer, i stedet for at man betaler for den pakke, der bedst passer med den mænge tid, man har brugt med bilen.Sidstnævnte løsning ville klart være at foretrække, da man så ikke skulle tænke på time- eller dagspakker, men bare kunne bruge løs, hvorefter man så kunne betale for den pakke, der passede med turens længde.
Jesper Kølln
28.12.2023
GreenMobility
5000 kr opkrævet for desværre at være for spontan og regne med man kunne køre ind i Tyskland. Kørte til DK igen da det gik op for mig - men der er åbenbart no mercy.De har ikke mistet noget men lyster vel bare at ødelægge oplevelsen for andre. Mister lysten til at benytte dem fra både erhverv og privat. Hvor blev mailen af fra dem? Normalt koster det åbenbart et mindre gebyr at køre til Tyskland, men hvis dette ikke er overholdt! Så... De har kimet mig ned - meget intimiderende, og har derfor bedt dem skrive... Intet svar. Men blot en faktura på et uretfærdigt beløb. Pas på med at benytte Sharenow og føle sig fri.
Christian Hansen
22.12.2023
GreenMobility
Elendig kundeservice og tilmed flabet i deres respons. Kan ikke anbefale at man benytter sig af deres biler. Stod i en situation hvor kortet viste at jeg kunne leje en bil med et organge % tegn til en pris af 2kr/min. Jeg blev charged 6kr/min og supporten pålægger mig bevisbyrden for at bevise at det orange % tegn var der. Elendigt.
Hans Lol
12.12.2023
GreenMobility
Købte en 5 timers pakke, hver gang jeg forlod bilen skulle jeg ringe til kundeservice som skulle genstarte bilen, for at kunne køre igen.Og i processen med genstarte bilen laver de en reservation på bilen som jeg også fik lov at betale forIngen returnering af hverken penge eller minutter for den tid jeg brugte på at ringe til kundeservice for at få bilen til at virke.Virkelig virkelig dårlig oplevelse bruger dem bestemt ikke igenDe to stjerne er for Niklas i kunderservice, ellers virkelig ringe !
Kamille C M. Rasmussen
03.12.2023
GreenMobility
God pris for 24 timer. Brugte 10 min i tlf for at få at vide hvor oplader var, så senere at det står langt inde i hjemmesiden .., hvorfor ikke i bilen hvor andre oplysninger er forgæves. Åbenbart skal man selv betale “tid” for at åbne en bil og fjerne ladekabel, og med de priser (5 kr/min) kan det hurtigt blive 8 kr.., dem får man ikke igen og når man sætter Til ladning skal det først være Efter turen er sluttet, det giver GreenM hele 4 min for..jeres kundeservice kunne sagtens forbedres, flere ved telefonen og lad dem kende App’ens fejlkoder!Bilerne har ikke den bedste køreglæde. I er mit last choise pga pris, service og køreglæde.Det kan godt strammes op
Anne Hansen
08.11.2023
GreenMobility
0 stjerner, hvis man kunne det. Jeg havde bestilt en bil til at køre til lufthavnen i. Lød ret smart i Green Mobilitys reklamer, da vi skulle hjemmefra kl 3 om natten. Jeg havde bestilt bilen til levering tættest muligt på vores hjem. Men der kom ingen bil, jeg modtog ingen sms og kundeservice anede ingenting. Vildt ringe, vi skulle ud og rejse og jeg havde naturligvis regnet med, at bilen stod der, da vi var afhængige af den for at komme til lufthavnen. Det var første gang, jeg skulle prøve Green Mobility og det blev også den sidste.

Tilføj anmeldelse

Kort

Landgreven 3, 4. sal, 1301 København K
GreenMobility