FynBus
120 Anmeldelser
Om virksomheden
|
Kontakter
Åbningstider
Funktioner
- Handicapparkering
- Kørestolsegnet indgang
Anbefalede anmeldelser
Alexander Dich Jensen
31.01.2024
FynBus
Fine nok busser, men 2 ud af 2 afgange har været forsinket pga chauffører der skulle ryge eller snakke med kollega. Det er sgu for dumt.
Henrik Roholdt Petersen
28.01.2024
FynBus
Det er regionen og kommunerne, der ejer FynBus. Ejerne beslutter rammerne for, hvordan busserne skal køre. FynBus rådgiver ejerne om, hvordan buskørslen kan planlægges bedst muligt og laver køreplanerne.Regionen og kommunerne bestiller de ruter de ønsker hos FynBus. Passagerindtægterne dækker kun en del af den samlede udgift, og den ejer, der har bestilt en rute, betaler resten af udgifterne.Selve buskørslen sendes i udbud. Den entreprenør, der vinder et udbud, udfører kørslen med sine egne busser og chauffører.
The Thing
15.01.2024
FynBus
Lorte selskab. Den ene gang man rent faktisk giver offentlig transport en chance kører deres bus 4 minutter før tid så man må vente 30 min på den næste.
christina beske
23.12.2023
FynBus
Købte et månedskort gældende fyn rundt. Desværre kan dette kort ikke registreres på rejseplanen, hvor billetten skal betales!!!Min telefon har været glødende nu i 6 dage men ingen ved fynbus ønsker eller vil tage ansvar for det solgte kort.Mit næste træk må blive en politianmeldelseNår jeg giver en stjerne er det kun fordi det ikke er muligt at afsende dette uden
Bente Stüker Hansen
18.11.2023
FynBus
Det er umuligt at f.eks skrive til Jer hvis check ud er glemt. Og så er det ligegyldigt om det er app eller andet
Henning Valloe
12.11.2023
FynBus
Bør være muligt at gøre i Svendborg i stedet for at man skal til odense
Leo Samming
12.11.2023
FynBus
Mange mennesker og ikke nogen skilt for hvem der var i tur kun hvad der blev kaldt og det var ikke lige højt øv men fik da hvad jeg kom efter ventetid mere end en 3/4 time
Rasmus Boesgaard
08.11.2023
FynBus
De fine medarbejdere i har til at køre bus, skal sku simpelthen tage i mod den danske mønt, det med at man næsten ikke gider at tage imod kontanter går sku ikke, og at han vil ha man skal downloade jeres app, få styr på jeres ansatte... TAK