Taurus Ejendomsadministration Skovvejen 11, 8000 Aarhus

Taurus Ejendomsadministration





119 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–14
  • tirsdag09–14
  • onsdag09–14
  • torsdag09–14
  • fredag09–14
  • lørdagLukket




Taurus Ejendomsadministration Skovvejen 11, 8000 Aarhus




Om virksomheden

Taurus Ejendomsadministration | Professionel ejendomsadministration af investeringsejendomme

Kontakter

Ring til os
86122020
Skovvejen 11, 8000 Aarhus

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–14
  • tirsdag09–14
  • onsdag09–14
  • torsdag09–14
  • fredag09–14
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Toilet




Anbefalede anmeldelser

Sajad Ah
01.02.2024
Taurus Ejendomsadministration
Desværre meget skuffende oplevelseFlyttede ind i deres nybyggeri hvor jeg kun nåede at bo i 6 måneder der kom vandskade hvor det dryppede med vand ned fra loftet grundet et sprunget vandrør fra overboen, oven i det fik jeg regning på 28.000kr for maling af en væg og slipning af gulv som slet ikke var nødvendigt.. jeg afleveret lejeligheden som jeg fik den boede der som sagt kun i 6 måneder
Josefine Petersen
20.01.2024
Taurus Ejendomsadministration
Vil ALDRIG anbefale nogen at benytte sig af Taurus. Det er en pengemaskine uden nogen som helst respekt for deres lejere. De var umulige at tale med, da jeg ringer og søger svar, hvorfor jeg fortsat betaler husleje efter at have afleveret nøgler samt hvorfor mit depositum er halveret ved én omgang maling.Vi kommer ikke videre med samtalen. Jeg lægger på nu." Sådan blev der sagt
Rasmus Bille Petersen
13.01.2024
Taurus Ejendomsadministration
Grådigheden har ingen ende hos TaurusPludselig" husleje stigninger efter et par måneders udleje.Edit: Hvis du overvejer at opsige eller leje
Simon Soo Yong Ha
06.01.2024
Taurus Ejendomsadministration
dårligt udlejningsfirma som kun tænker på penge. Høje huslejestigninger på 1000kr hvert halve år. Urimelige fraflytningskrav hvor du ikke får noget depositum tilbage selvom lejligheden er i fin stand.
Jette Damgaard Jensen
01.01.2024
Taurus Ejendomsadministration
brev d. 4-5 23iflg jeres brev vil jeg gerne have at vide hvad i har lavet af forbedringer på ejendommen da jeg ikke har bemærket noget, er der nogle bilag ?renovering af lejligheder vedrøre ikke os. inden i tager penge af grundejernes Investeringsfond ( ejendommen ) Med Venlig Hilsen Jette Damgaard Jensen Sønderport 5 st H
Lene A
17.12.2023
Taurus Ejendomsadministration
De ville have hele vores depositum efter 10 mdrs leje. Heldigvis kom LLO på banen. Hvis I skal leje af Taurus, så meld jer ind i LLO!!
Kiril Boyanov
09.11.2023
Taurus Ejendomsadministration
De var venlige nok indtil vi fik underskrevet en kontrakt, og fik overført en hel masse penge. Vi har i løbet af det halve år, vi har boet på vores nuværende adresse, oplevet flere problemer med ejendommen, som Taurus desværre ikke har udrettet. Til gengæld har Taurus formået at forhøje vores husleje 2 (!!!) gange i denne periode, dette til trods for regeringens beslutning, som begrænsede huslejeforhøjelser til <=4%. Vi har haft mindst 3 adskillige viceværter indtil videre, med ingen overlevering af opgaver, og vores mails bliver ignoreret af både vicevært og administrator i månedsvis. Udover det var vi også påkrævet det dobbelte i husleje, og de sagde engang ikke undskyld. Alt i alt virkelig uprofessionelt selskab og ekstrem dårlig kundeservice ift. hvor mange penge vi smider hos dem hver måned.
Ivar Draguzae
09.11.2023
Taurus Ejendomsadministration
Jeg vil gerne dele min dybt skuffende oplevelse med udlejer Taurus og deres håndtering af lejligheden, som jeg boede i de seneste 8 måneder. Det er med stor frustration, at jeg skriver denne anmeldelse, da jeg føler mig uretfærdigt behandlet og at min depositum er blevet uretmæssigt tilbageholdt for småreparationer.Allerede ved indflytningen i lejligheden kunne jeg se flere mangler og fejl, som var til stede. Der var tydelige tegn på manglende vedligeholdelse og generel ligegyldighed over for lejernes komfort.Jeg kontaktede gentagne gange Taurus for at rapportere disse problemer, men de var langsomme til at reagere og ofte undlod at tage ansvar for at udbedre fejlene.Det mest chokerende var dog, da jeg flyttede ud af lejligheden og modtog min depositum tilbage. Taurus valgte at tilbageholde næsten hele beløbet og hævdede, at det skulle dække omkostningerne ved småreparationer og vedligeholdelse, samt de gamle (gemte) skader der var i lejligheden. Jeg var forbløffet over denne uretfærdige praksis, da jeg kun havde boet i lejligheden i 8 måneder og havde været forsigtig med at holde den i god stand.Selvom der naturligvis vil være en vis slitage efter 8 måneders ophold, var det ude af proportioner at tilbageholde hele depositumet for småting som lidt maling eller enkelte reparationer. Det viser en tydelig mangel på professionalisme og en ivrig vilje til at udnytte lejernes økonomiske situation.Jeg vil derfor ikke anbefale Taurus som udlejer til nogen. Deres manglende vedligeholdelse af lejlighederne, det ringe svar på klager og den uretfærdige tilbageholdelse af depositumet er en indikation af, at de ikke værdsætter deres lejeres rettigheder og trivsel. Jeg opfordrer andre til at være forsigtige og overveje alternative udlejere, der prioriterer kvaliteten af ​​boligerne og behandlingen af ​​deres lejere.
Christian young
09.11.2023
Taurus Ejendomsadministration
Som mange andre skriver på både Trustpilot og Google reviews er fraflytnings omkostningerne fuldstændig vanvittige og i bedste tilfælde grænserne ulovligt!Hele bygningen var inficeret med skimmelsvamp - noget som Taurus ikke tidligere havde været bekendt med. En lodret løgn, som deres tidligere og forsat boende vicevært gennem 15+ år kunne fortælle havde stået på siden bygningens opførelse. Flere lejemål var så inficerede af skimmelsvamp at beboerne måtte bo i stuen og lukke alle andre døre for ikke at indånde de giftige skimmelsvampe spore.Viceværten samt en skimmelsvamps ekspert konstaterede at det var bygningen der ikke var isoleret korrekt. Lejerne hverken kunne eller skulle hæftes på regningen til den efterfølgende reparation.Taurus gjorde INTET for at komme skimmelsvampe problemet til livs, som vi kæmpede med at få under kontrol. Da vi flytter er flere vægge meget medtagede pga svampen - som vi igen ikke skulle hæfte for, men da fraflytnings opgørelsen modtages er det klart at det ér tilfældet.En maler regning på 43 timer og 26000kr for en tre værelses lejlighed på under 90m2 vidner i aller højeste grad om at taurus ikke har påtaget sig reparations udgifterne.Efterfølgende samtale med maler mesteren, som bliver båndet, altså optaget til brug i en retssag, husker tydeligt lejemålet pga de massive skader som skimmelsvampen havde forsaget og informerede om at et lejemål i den størrelsesorden uden skader som disse om som altså ikke skulle repareres lå i omegnen af 30 timer og ville koste mellem 12-15000. Vores regning var på 26000..Forklaringen fra malermestre lå på at der var blevet brugt spærrende maling og alt skulle males to gange pga skimmelsvampen. Dvs vores regning altså inkludere både spærre maling og ekstra arbejdstimer pga svampen - den svamp vi ikke skal hæftes for! Jeg siger det igen - samtalen er optaget og Taurus forsatte med at holde på deres udsagn om at udgiften til svampe problemet ikke var inkluderet i vores regning. Hvis dette var sandt var regningen kun endnu mere vanvittig.Efterfølgende blev der taget kontakt til flere andre malermestre som alle fik kaffen galt i halsen over regningen - inklusiv en malermester i eget netværk som ikke var i tvivl om at vi blev snydt. Taurus synes omvendt at regningen lød helt fair.Da vi efterspørger at se den seperate faktura som malermesteren skulle have sendt for udbedringen at skimmelsvampe skaderne, får vi at vide at de har den og vi ikke betaler for det, men at vi ikke må se den.Huslejenænvet som i forvejen kendte til Taurus og deres grænsende ulovlige praksis var meget interesserede og sagen er nu overdraget dertil.Update: huslejenænvet dømte at Taurus regning var alt for høj og blev sat godt 11.000kr ned.#snyd #scam #ulovligpraksis
mie daugaard
09.11.2023
Taurus Ejendomsadministration
Fine lejligheder men af meget dårlig kvalitet. Er flyttet ind i et af deres nyopførte komplekser og skulle have fat i dem gentagende gange for at få varme i min lejlighed, fredag eftermiddag gik de tidligt på weekend og jeg fik derfor først varme og varmt vand efter en uges dialog og to gange snevejr.Fejl og mangelvaren vokser stadig med sjuskefejl og vi har ingen internet da dette også er blevet lavet forkert fra starten.Ret dyrt når man tænker på hvad kvaliteten er.

Tilføj anmeldelse

Kort

Skovvejen 11, 8000 Aarhus
Taurus Ejendomsadministration